Maak een Ear-selfie & win 1 van de 3 ADE PASSES voor 2020, t.w.v. € 450! OMG, toegang tot het gehele dag en nacht programma tijdens de jubileum editie!
Op 24 juni 2019 start de Plug in Party on Movement. Een impuls voor de I Love My Ears campagne. Het doel van de Movement is om het gebruik van oordoppen met een muziekfilter extra onder de aandacht te brengen en het gebruik ervan bij muziekevenementen te stimuleren.
Op 6 december 2018 is het Derde Convenant Preventie Gehoorschade Versterkte Muziek ondertekend. Naast VWS, VNPF en VVEM, die al partner waren in het vorige convenant, hebben zes andere partners zich aangesloten bij het convenant.
De brancheorganisatie voor horecaondernemingen in Nederland, Koninklijke Horeca Nederland (KHN), ondersteunt I Love My Ears.
In maart 2018 heeft het RIVM (Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu) een advies gepubliceerd over het maximaal geluidsniveau bij muziekactiviteiten. Het advies is het resultaat van een onderzoek in opdracht van het ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport, en sluit bijna naadloos aan op de kernwaarden van I Love My Ears.
Van 5 tot en met 9 februari 2018 is de Week van het Oorsuizen. In deze week geven veel organisaties die met oor en gehoor te maken hebben extra aandacht aan tinnitus en oorsuizen. Denk hierbij aan KNO-artsen, oordoppenleveranciers, goede doelen en stichtingen, maar ook de muziekbranche.
De website en Facebookpagina van I Love My Ears zijn vanaf nu ook in het Engels beschikbaar. I Love My Ears is een Nederlandse campagne, maar niet alleen ‘Nederlandse’ oren moeten beschermd worden. Om een breder publiek te bereiken hebben we daarom de website en Facebook tweetalig aangeboden.
Van april tot september 2017 was het derde Party Panel actief. Dit is een online onderzoek dat het gedrag van festivalbezoekers onderzoekt. Bij iedere Party Panel krijgt een van de pijlers van Celebrate Safe extra aandacht, dit keer werd I Love My Ears uitgelicht.